Recenzie: Poveștile Clasice Disney – ALADIN

recenzie carte colectia disney clasic aladin biblioteca adevarul
Gen: Povești, Pentru Copii, Carte ilustrată
Format: Copertată
Număr de pagini: 66
Apărută în 2009 la editura Biblioteca Adevărul în colaborare cu Egmont România
Puteți găsi cartea la Târgul Cărții

Aladdin este una dintre cele mai amuzante producţii ale studiourilor Walt Disney, vorbele de duh ale… Duhului Lămpii fiind sarea şi piperul filmului. Reţeta e simplă: se ia una poveste clasică. În cazul de faţă “O mie şl una de nopţi”, se schimbă naţionalitatea eroului (Aladin) din chineză în arabă, se adaugă una prinţesă marca Disney şi o voce de geniu ca a lui Robin Williams) şi gata hitul!
Robin Williams a fost plătit pentru vocea Duhului cu suma minimă prevăzută de contractul dintre producătorii de filme şi sindicatul actorilor. Williams a acceptat suma respectivă, dar a cerut ca vocea sa să fie utilizată exclusiv în film, iar imaginea personajului interpretat de el să nu ocupe mai mult de 25% din suprafaţa oricărui material promoţional. Când producătorul Jeffrey Katzenberg a refuzat condiţiile actorului, acesta şi-a retras susţinerea atât pentru film, cât şi pentru studiourile Disney.
Rating: 5+/5

Covorul zburător

Poveștile copilăriei din seria Disney sunt printre preferatele mele. Nu doar că am crescut cu ele, dar îmi place și acum să le revăd și să le descopăr pe cele nou apărute! Printre ele se numără Aladin, poveste care îl are în centru pe un tânăr hoț care are parte de mai multe aventuri: aventura de a-și schimba statutul, aventura dragostei alături de prințesa Jasmine și aventura prieteniei cu Duhul care îi poate îndeplini 3 dorințe.

Citind această cărticică plină de ilustrații viu colorate, foarte frumoase, am călătorit în lumea copilăriei, o lume unde elementele magice (covorul zburător, Duhul magic etc.) sunt prezente aproape la tot pasul. Este o lectură nemaipomenită pentru orice moment al zilei, dar seara înainte de somn cred că este momentul când o puteți citi ca să vă relaxați. Se citește destul de repede așa că o puteți avea alături chiar și atunci când vă simțiți mai obosiți.

Deoarece îmi plac mult poveștile Disney, am mai multe cărți din această colecție și mi-ar plăcea să vă discut pe viitor despre cât mai multe dintre ele.

Sunt curioasă dacă voi sunteți fani ai poveștilor Disney și care ar fi povestea care rezonează cu voi? 😘

P.S.: Mi-am adus aminte că atunci când eram mai mică mă jucam Aladin și era unul dintre jocurile mele preferate. Coloana sonoră, pe care o regăsim și în desenele animat, îmi vine și acum în minte și îmi placea la nebunie și în trecut. 😂

recenzie carte colectia disney clasic aladin biblioteca adevarul recenzie carte colectia disney clasic aladin biblioteca adevarul recenzie carte colectia disney clasic aladin biblioteca adevarul

2018-02-18T11:33:07+00:00