Apărute pe 15 septembrie 2015 la LEX Comics
LEX Comics Facebook // Cumpără benzile desenate de pe LEX Shop

A venit septembrie, și odată cu el au sosit și noile benzi desenate de la Lex Shop! Deadpool, Thor și Iron Man (Omul de Oțel) au ajuns la ediția cu numărul 3 și îi urmăresc pe supereroii noștri preferați! Dacă vreți să vedeți cum mi s-au părut aceste 3 comicuri, vă invit să citiți în continuare!

DEADPOOL #3 – “Doctorul Strange trăiește” (sau episodul care m-a convins că Deadpool e CEL MAI TARE)

Deadpool versus președinţii reînviaţi, de această dată, în prim plan: onestul Richard Nixon. Oare însuși Doctor Strange îl poate ajuta pe Mercenarul cu Gura Mare în această misiune?
Aste e seria de benzi desenate pe care o vei cere de soţie, într-o bună zi!

Rating: 5/5

De foarte multă vreme am început să aud de Deadpool și de cât de cool și amuzant este acest personaj care ne va încânta în curând și într-un film!

Acest număr al revistei m-a încântat până peste măsură si chiar m-a făcut să descopr supereroul așa cum este el cu adevărat: hazliu, ciudat și pus pe lupte în stilul special Deadpool!

Mi-a plăcut foarte mult că în ciuda faptului că această bandă desenată este de dimensiuni reduse, Deadpool a reușit să se remarce în niște cadre cu adevărat dinamice (sau mai bine zis, i-a bătut bine de tot pe președinții morți).

Eroul nostru este ajutat de Doctorul Strange care își face apariția încă de la prima pagină. După ce are parte de o serie de lupte, Deadpool se alege cu o sabie fermecată care are ca scop să trimită toți monștrii acolo unde le este locul. La un moment dat Deadpool își arată iar hazul și propune în glumă ca numele sabiei fermecate să nu fie Vito ci “Sabia Nuți“, totul numai pentru a fi sarcastic cu Dr. Strange. La acțiune participă și Dr. Wong și agentul Preston care luptă cot la cot cu Deadpool.

Mi-a plăcut că latura amuzantă nu îi aparține în mod special numai lui Deadpool, până și președinții morți având parte de umorul lor “mort”.

Banda desenată arată fain de tot, culorile sunt plăcute, cadrele sunt dinamice și te aruncă în mijlocul acțiunii care surprinde nemaipomenit personajele, și se pare că până și cititorul este inclus în acțiune! Deadpool are cunoștință despre existența cititorului, lucru care mie mi se pare foarte cool (însă supereroul este considerat cam nebun de către amicii săi, ha ha)! Traducerea mi s-a părut frumoasă iar personajele sunt destul de expresive iar background-urile nu lasă nici ele de dorit! Pe cât de dinamic este Deadpool în majoritatea cadrelor, pe atât de dinamic îl regăsim și pe coperta benzii desenate, făcând din aceasta una cu adevărat reușită!

Citate:

THOR #3 – “Sala celor dispăruți” (ZEUL MĂCELAR, partea 3/5)

Urmărind calea însângerată lăsată de zeii măcelăriți prin adâncurile universului, Thor ia urma Zeului Măcelar în prezent!
Thor descoperă pe Pământ o peșteră de mult uitată care e plină de ecourile zeilor totrurați… Thor este printre ei!

Rating: 5/5

În acest număr ne întâlnim cu Thor care este în căutarea așa numitului zeului Măcelar care a omorât numeroși zei. Thor dorește răzbunare și umblă din lung în lat pentru a-l găsi pe acest criminal care a măcelărit atât de mulți zei importanți (nu se presupune însă că toți zeii sunt importanți prin nemurirea lor și faptele lor eroice? also, cum poți omorî un zeu care este nemuritor?).

Spre deosebire de Deadpool, Thor nu oferă același dinamism însă vom vedea scene din lupte care se desfășoară parcă într-un ritm mai lent, aproape glaciar (după cum este și locația acestui număr).

Nu se întâmplă extrem de multe lucruri în această parte însă Thor este însoțit o perioadă și de Tony Stark (Iron Man) care îi va oferi și niște mici sfaturi dar și susținerea lui. Omul de Oțel sesizează seriozitatea din expresia lui Thor așa că nu numai eu am fost singura care a fost învăluită de gravitatea pe care o oferă zeul împrejur. Cred că acest număr a reușit să surprindă destul de bine importanța zeilor și lupta care ar trebui dusă pentru apărarea lor.

Foarte interesantă mi s-a părut peștera-simbol unde Thor pare-se că a fost și el torturat de zeul Măcelar. Întunericimea finalului m-a lăsat curioasă și vreau să aflu ce se ascunde de fapt în bezna peșterii care l-a marcat pe Thor! Chiar dacă din punct de vedere al acțiunii nu asistăm la o evoluție rapidă, am fost absorbită de glaciaritatea emanată de fiecare cadru și de gândurile și supărarea lui Thor pentru nepăsarea de care dau dovadă zeii față de semenii lor.

Traducerea realizată de Mihaela Agape mi s-a părut faină iar ilustrațiile pe cât de glaciare și sângeroasem-au încântat vizual și am fost mulțumită și de numeroasele detalii întâlnite (fie ele pentru personaje sau background). Coperta este faină însă am înțeles că nu se mai poate “lipi” de primele două din serie (nu se mai formează o imagine continuă).

Citate:

IRON MAN #3 – “Ceea ce ne întărește” (CREDE, partea 3/5)

Vă prezentăm noua armură de camuflaj a lui Iron Man! Cea mai redutabilă armură a sa din toate timpurile!
Departe, în Columbia, fiica unui şef de cartel este „modificată” de EXTREMIS.
Vor reuşi VIBRO, FIREBRAND şi LASERUL VIU să îl împiedice pe Tony să facă ceea ce trebuie pentru a salva lumea de mortalul nano-virus?
O nouă aventură pentru Tony Stark din partea tandemului Kieron Gillen şi Greg Land, creatorii fenomenului UNCANNY X-MEN.

Rating: 3.5/5

Tehnovirusul EXTERMIS care modifică structura ADN se pare că a ajuns încă o data în mâinile cuiva. Încă de la prima pagină a acestui număr suntem introduși în povestea persoanei care pune mâna pe acest virus cu urmări periculoase. Motivul pentru care personajul apelează la acest virus l-am aflat pe parcurs și mi-a dovedit de ce sunt în stare unele persoane pentru a-i proteja pe cei dragi lor.

Ca să nu fie totul prea dramaticTony ne binedispune cu o glumă despre pâinea prăjită cu brânză topită la cuptorul cu microunde (ce descoperire nemaipomenită, numai el ar fi putut să o facă!!), glumă ce pare să fie de fapt o eschivare a lui de la lucrurile serioase.

Omul de Oțel ne încântă cu o nouă armură care nu este însă atât de eficientă pe cât și-ar fi dorit: se pare că invizibilitatea sau transformarea în orice persoană prin intermediul hologramelor nu îl vor ajuta atunci când dă ochii cu Vibro, Firebrand și Laserul Viu. Lupta cu aceștia nu durează foarte mult (din păcate) însă ni s-a permis astfel să aflăm mai multe despre povestea celui care a cumpărat virusul.

Pentru o scurtă perioadă de timp am întâlnit dinamism în acest număr. Finalul a fost unul ok, fiind încă o dată evidențiată suferința lui Iron Man pentru pierderea persoanei iubite (Maya Hansen).

Traducerea m-a încântat dar am simțit niște lipsuri din punctul de vedere al detaliilor vizuale. Probabil acesta este stilul din acest număr însă cred că se putea un pic mai bine. Au fost și anumite combinații ciudate în câteva cadre care păreau nițel deranjante pentru cititor dar probabil că acest lucru nu se va mai întâmpla pe viitor. Coperta mi-a plăcut la nebunie, for some reason. All in all, a fost un număr destul de bun dar aștept ca următorul să fie și mai bun, pe măsura glumelor cu brânza topită la cuptorul cu microunde!

Citate:

Puteți găsi benzi desenate pe LEX Shop, sau să le găsiți în Inmedio, Cărturești, Librarium, Humanitas. Nu uitați să intrați și pe Facebook LEX Comics dacă vreți să stați la curent cu toate noutățile!