Titlul original: P.S. I love you
Gen: Ficțiune, Romance
Format: Copertată
Număr de pagini: 552
Format: x mm
Data apariției: 30 Noiembrie 2015 || Cumpără P.S. Te iubesc

Emoționant, scris în limbajul sufletului și magic deopotrivă, „P.S. Te iubesc” întruchipează clasica poveste de dragoste care sub semnătura Ceceliei Ahern atinge cifre de vânzări impresionante și prinde viață pe platourile hollywoodiene.Unii oameni aşteaptă o viaţă întreagă să îşi găsească sufletul pereche, în timp ce alţii par să fie împreună de o viaţă. Holly şi Gerry formau un cuplu încă din adolescență, își completau unul altuia frazele și gândurile, râdeau cu poftă chiar și atunci când se ivea vreun motiv de ceartă. Lumea era la picioarele lor, iar Holly nu îşi putea imagina cum ar fi să trăiască fără Gerry. Până în ziua în care viaţa o obligă să facă acest lucru.

Gerry moare din cauza unei tumori pe creier, iar în urma dispariției lui Holly rămâne singură și devastată. Dar, în preajma aniversării ei de 30 de ani, Gerry se întoarce… Prin intermediul a zece scrisori, câte una pentru fiecare dintre lunile de după dispariția lui, Gerry o ajută, de dincolo de moarte, să ia viaţa de la capăt. Fiecare mesaj se încheie cu „P.S Te iubesc”. Pe măsură ce deschide scrisorile, Holly devine puternică şi independentă, învață să zâmbească, să danseze, să cânte şi chiar să iubească din nou.

Viața există pentru a fi trăită, realizează ea într-un final, și poate fi cu atât mai frumoasă dacă un înger veghează asupra ta.

„P.S. Te iubesc” este romanul de debut al Ceceliei Ahern, scris pe când avea numai 21 de ani. S-a bucurat de o mare popularitate și de un imens succes de vânzări, fiind tradus în peste 40 de țări și ecranizat de studiourile Warner Bros, cu Hilary Swank și Gerald Butler în rolurile principale.

Rating: 5/5

Când viața îți oferă lămâi…

… faci limonadă. Parcă așa era vorba aceea. 🙂

P.S. Te iubesc este o carte pe care o aveam pe lista de lectură de foarte mult timp. Recent, datorită celor de la Editura Allfa, am avut ocazia să mă delectez cu această carte care a ajutat-o pe autoarea Cecelia Ahern să își facă debutul.

Mai mult ca sigur ați auzit/văzut filmul P.S. I love you, în care joacă Hilary Swank și Gerard Butler, un film emoționant, amuzant și relaxant care mie mi-a plăcut mult. Acesta a fost realizat după cartea cu același nume și a avut un succes mare, lucru ce m-a făcut curioasă și de lectură.

Eu am citit P.S. Te iubesc în noua ediție minunată pe care Editura Allfa a realizat-o. Protagonista noastră, Holly, este o tânără care trece printr-o suferință de neînchipuit alături de prietenii săi. Ea își pierde jumătatea, omul de preț din viața ei, pe dragul de Gerry, un soț minunat care este răpus de o tumoare.

Holly este devastată și se pierde pe sine, uită cum este să trăiești cu adevărat până în momentul când începe să primească niște scrisori misterioase de la… Gerry! Se pare că îngerul ei păzitor nu o lăsase singură și îi pregătise un set de scrisori care să o ajute să se pună pe picioare.

Scrisorile magice

Cu toate că Holly devine extrem de entuziasmată de scrisorile pe care le primește prin intermediul prietenilor săi, ea are să se confrunte cu o serie de provocări pe care Gerry i le pregătește. Nu toate sunt lucruri plăcute întrucât îi trezesc amintiri care o întristează sau o pun în dificultate, obligând-o să își înfrunte temerile.

Protagonista suferă extrem de mult și nu reușește să depășească cu ușurință stadiul în care se află. Devine geloasă pe prietenii săi care își continuă ritmul vieții ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat, însă totul este numai în mintea ei. Suferința pierderii lui Gerry este prezentă în sufletul tuturor, doar că Holly nu reușește să accepte ceea ce s-a întâmplat.

Titlul cărții este plin de semnificație, accentuând sentimentul de iubire dintre Holly și Gerry, lucru ce s-a simțit și din fiecare scrisoare scrisă de Gerry, încheierea fiind mereu aceeași: “P.S. Te iubesc”.

O carte plină de emoție și suferință care te face să te gândești la greutățile vieții, P.S. Te iubesc este acea lectură care îți fură lacrimi din când în când și te face să trăiești alături de personaje. Procesul de regăsire al protagonistei ne învață că trebuie să ne refacem viața după orice tragedie, obstacolele existând doar în mintea noastră. Cu voință și cu susținerea celor din jur putem descoperi din nou cât de frumoasă este viața!

📷 © Snap Studio
Citate:

“Holly se îmbrăcă cu hainele pe care Gerry o pusese să le cumpere luna trecută și înjură. Avea multe alte lucruri mai importante de care să-și facă griji, decât de detaliile nesemnificative despre cum arată. Își lăsă părul liber astfel încât să-i acopere cât mai mult fața și își dădu cu mult rimel rezistent la apă, de parcă asta ar fi împiedicat-o să plângă. Simțea că noaptea se va termina în lacrimi. Ar fi vrut să aibă puteri magice, când avea de înfruntat zilele cele mai grele din viața ei.” (p.125)

“Lacrimi amare i se rostogoleau pe față și Holly își strânse mâinile în jurul corpului pentru a se alina. Plângea pentru Gerry, plângea pentru ea însăși cu suspine amare, care făceau s-o doară coastele, ori de câte ori voia să-și recapete suflarea. Nu mai voia să fie singură și nu mai voia ca familia să-i vadă singurătatea pe care ea încercase din răsputeri să o ascundă față de ei. Voia doar ca Gerry să se întoarcă, și nu-i mai păsa de nimic. Nu i-ar fi păsat dacă ei s-ar fi certat în fiecare zi, dacă ar fi fost faliți, n-ar fi avut casă sau bani. Îl voia doar pe el. Auzi cum se deschide ușa în spatele ei și simți niște brațe puternice care îi cuprinseră trupul fragil. Plângea ca și cum lunile de suferință acumulată se rostogoleau dintr-o dată afară.” (p.190)